Kruhový trénink

Kruhový trénink je výjimečnou formou silového tréninku, který zpravidla inklinuje k všestranné, rovnoměrné přípravě těla sportovce na vyšší zátěž. Kruhový trénink představuje také jednu z nejlepších cest prevence proti případným zraněním. Velkým pozitivem je přizpůsobivost kruhového tréninku specifickým požadavkům, ať už atleta v jednotlivých atletických disciplínách nebo samotného laického sportovce. Kruhový trénink může být tedy naprosto individuální. Je úplně jedno, zda trénujete na úrovni začátečníka nebo vrcholového sportovce. Kruhový trénink umožňuje modifikovat tréninkovou rutinu – ovlivnit skladbu cviků, intenzitů zatížení, rychlost cvičení, délku zotavných procesů, atd. Kruhový trénink umožňuje sestavit takový soubor stanovišť, která rozvíjí pohybové schopnosti celého těla nebo naopak specifické tělesné oblasti, pokud potřebujete pracovat na zvláštním aspektu vašeho těla. A neposlední řadě je to skvělý typ cvičení pro redukci hmotnosti.

Cílem kruhového tréninku může být:

a) v rozvoji určité pohybové schopnosti (zdůraznit můžeme sílu, vytrvalost, rychlost, pohyblivost)

b) v rozvoji konkrétních pohybových dovedností

c) v korekci tělesné hmotnosti

Kruhový trénink můžeme prakticky provozovat kdekoli – v parku, na hřišti, v tělocvičně, v posilovně, atd. Kruhový trénink nevyžaduje drahé vybavení. Využitím vlastní představivosti a zkušeností můžete vymyslet takové druhy cvičení, při nichž upotřebíte například i běžné vybavení domácnosti – židle, stoly, matrace apod. Dále je možné kruhový trénink modifikovat vzhledem k počtu cvičenců. Jako motivační faktor často působí cvičení ve dvojicích či vícečlenných skupinách.

Lekce probíhá: Pondělí 18:30, Úterý 18:30,Čtvrtek 19:00